1. Kontağı kapatın!
  2. Pil bölmesinde kapakların altında (25А, 25А, 5А) üç adet sigorta bulunmaktadır. 25A sigortalarından birini çıkarın ve kısa huzmeli farları (kontak kapalı) açın. Alt ışın yanarsa, doğru sigortayı seçtiğiniz anlamına gelir. Eğer alt ışın yanmazsa, yanlış bir sigorta seçmiş olursunuz demektir. Bu sigortayı evi kapatın, başka bir 25A çıkarın ve alt kirişi tekrar kontrol edin. Bu sayede Adblue sisteminin gücünü kesiyoruz.
  3. Merkezi yolcu sigorta kutusundaki sigortayı P59 çıkarın.
  4. Gösterge panelini direksiyon borusundaki sola doğru demonte edin.
  5. Mavi teşhis OBD konnektörünü demonte edin.
  6. Jak fişlerini bağlayın (fotoğrafa bakın).
  7. Kısa devreyi önlemek için kabloları ayırın ve kontağı açın. Tankta AdBlue (50 veya% 75) seviyesi gösterge tablosunda belirmişse, tüm bağlantıların doğru yapıldığını gösterir. Lehim (veya ısıyla daralan kıvrımlı bir kıvrım varili koyun), daha sonra telleri bir sürtünme bandıyla yalıtın.
  8. Emülatörü kablo bandıyla sarkıtmayın.
  9. Herhangi bir arıza meydana gelirse, “Kontrol Et” yanar ve daha sonra zaman içinde söner. Herhangi bir arıza yoksa “kontrol” göstergesi yanmaz.