1. Kontağı kapatın!
  2. Kapatma. Sağ taraftaki kaputun altındaki bağlantı kutusunu bulun (yolcu tarafı). Üst jak fişi sarıdır. Bu fişi prizden çekin, müdahale etmemek için dikkatlice kenara itin. Jack fişinin yan tarafında SCR yazılmalıdır.
  3. Merkezi yolcu sigorta kutusundaki F10 sigortasını çıkarın.
  4. Gösterge panelini direksiyon borusundaki sola doğru demonte edin.
  5. OBD etiketli kör tapayı demonte edin. Kör fişin altında mavi bir teşhis konektörü var.
  6. Kablonun jakından çıkan teller aşağıdaki gibidir: bir siyah tel, iki beyaz tel ve mavi ve mor tellerin bükülü tel çifti (bu CAN hattıdır):

-Kanülatörün (+) teline siyah kablo bağlayın (ateşleme başlangıçta (+))

beyaz tellerden herhangi birini emülatörün (-) teline bağlayın (bu (-))

Mor teli (bükülmüş çift telden) emülatör teline bağlayın L CAN

mavi teli (bükülmüş çift telden) emülatör teline bağlayın.

  1. Kısa devreyi önlemek için kabloları ayırın ve kontağı açın. Klavyede AdBlue (50 veya% 75) seviyesinin klavyede görünmesi, tüm bağlantıların doğru yapıldığını gösterir. Lehim (veya ısıyla daralan kıvrımlı bir kıvrım varili koyun), daha sonra telleri bir sürtünme bandıyla yalıtın.
  2. Emülatörü kablo bandıyla sarkıtmayın.
  3. Herhangi bir arıza meydana gelirse, “Kontrol Et” yanar ve daha sonra zaman içinde söner. Herhangi bir arıza yoksa “kontrol” göstergesi yanmaz.